Przygotowywanie upominków dla klientów to bardzo dobry pomysł i rozwiązanie w momencie, kiedy chce się przyciągnąć ich uwagę. Oczywiście nie chodzi o to, by rozdawać cokolwiek, byleby te osoby zobaczyły, co firma im oferuje. W takim wypadku akcja promocyjna powinna zostać dobrze przemyślana i przygotowana, a więc upominki dla klientów również należy odpowiednio przygotować. Dzięki temu reklamodawca będzie miał pewność co do skuteczności swoich działań, a dzięki temu zobaczy również pozytywne tego efekty. Dlatego właśnie upominki dla stałych czy nowych klientów, to zawsze dobra opcja, pod warunkiem oczywiście, że całość będzie do takiego zadania dobrze przygotowana.Na pewno upominki dla klientów powinny być funkcjonalne, a więc dawać możliwość swobodnego korzystania z nich. Dzięki temu reklama na nich umieszczona będzie się lepiej rozprzestrzeniała, a klienci poczują się bardziej docenieni przez reklamodawcę. Dlatego właśnie kubki reklamowe wydają się w takiej sytuacji bardzo dobrym i skutecznym wsparciem dla każdej akcji promocyjnej, jaka firma planuje przeprowadzić. Nie mniej jednak to jak całość będzie wyglądała, uzależnione jest przede wszystkim od tego, dla kogo one są i z jakiej okazji.
W końcu kubki reklamowe można wręczać klientom z jakiejś konkretnej okazji lub tak po prostu, by nieco odświeżyć dane i zainteresowanie ofertą sprzętową przedsiębiorstwa. Niezależnie jednak od powodu wręczania klientom upominków takiej formie, zawsze muszą być one wyposażone w niezbędne nadruki. Dzięki nim klient rozpozna, od kogo ma takie gadżety nawet po latach ich użytkowania.
Poza tym dzięki odpowiednim nadrukom Kubki reklamowe będą się wyróżniały na tle innych podobnych upominków od konkurencji. Pozostaje jeszcze kwestia ustalenia, w jaki sposób klient ma otrzymać taki upominek od reklamodawcy. Tutaj wiele zależeć będzie od tego, dla kogo konkretnie takie prezenty są przygotowane. Wszak, jeśli mają one być podziękowaniem dla stałych klientów, to wiadomo, że upominek należy wręczyć tym którzy odwiedzają palcówkę handlową lub usługową przedsiębiorstwa.