Nie zawsze gadżety reklamowe przeznaczone są tylko i wyłącznie dla klientów, tych stałych i przyszłych. Czasami z takich elementów korzysta się także na terenie sklepu czy biura należącego do przedsiębiorstwa. Nie mniej jednak w takim wypadku nie chodzi jedynie o to, by się reklamować, ale przede wszystkim by zadbać o wizerunek firmy. Wszak o wiele lepiej będzie wyglądało jeśli w całym burze pracownicy będą spożywali napoje z takich samych kubków opatrzonych logiem firmy. Najczęściej korzysta się z tego rozwiązania wszędzie tam, gdzie przychodzą klienci. Zatem można się tych gadżetów promocyjnych spodziewać u pracowników sklepu, biura, a także w banku i w tym podobnych placówkach handlowych oraz usługowych.Jeśli zdecydujemy się na gadżety reklamowe do wykorzystania właśnie w takiej formie, to kubki z nadrukiem będą najlepszym wyborem. Wszak każdy pracownik w czasie dnia pracy spożywa również kawę lub herbatę, czy też zimne napoje. Z pewnością o wiele lepiej będzie to wyglądało, jeśli na jego biurku znajdzie się kubek opatrzony logiem firmy, a nie jakiś przypadkowy element. Dlatego właśnie warto to uczynić chociażby ze względu na polepszenie wizerunku firmy i wyglądu placówki handlowej czy usługowej.
Nie mniej jednak zanim kubki z nadrukiem trafią do biura w ręce pracowników, najpierw oczywiście należy je odpowiednio przygotować. Jeśli firma identyfikuje się z jakimś kolorem, to najlepiej zdecydować się na jego wykorzystanie. Chodzi o to by kubki były w tym kolorze. Wtedy od razu będą reklamą firmy, która dodatkowo będzie rozpoznawana już z daleka. Poza tym kubki mają spora powierzchnię, którą można zadrukować. Warto jednak w takiej sytuacji ograniczyć się do minimum. Wszak kubki nie trafią do klientów, a ci którzy będą odwiedzali przykład biuro nie zawsze dokładnie przyjrzą się kubkom stojącym na biurku.
Dlatego właśnie Kubki Z Nadrukiem przeznaczone dla pracowników powinny posiadać jedynie logo lub nazwę firmy, a także ewentualną grafikę, która nawiązuje do przedsiębiorstwa. Dzięki minimalnej ilości elementów będą one mogły być sporych rozmiarów, a więc bardziej czytelne dla otoczenia. Oczywiście wszyscy klienci, którzy odwiedzą placówkę firmy i zostaną poczęstowani na przykład kawą, także powinny ją otrzymać w firmowym kubku.